Δύο Θεσσαλονικείς με το brand Salt Odyssey σαρώνουν τα βραβεία ποιότητας γεύσης και εξάγουν σε 17 χώρες από τη Νέα Ζηλανδία μέχρι τη Σιγκαπούρη.
![]() |
Δύο παιδικοί φίλοι από τη Θεσσαλονίκη, έκαναν το αλάτι Μεσολογγίου γνωστό σε όλο τον κόσμο |
Το 2009 η εταιρεία του Μάριου και του Χάρη «Βιοδύναμη» άρχισε να εμπορεύεται ατόφιο αλάτι Μεσολογγίου. «Βλέποντας έλλειψη στην αγορά από ποιοτικά αλάτια και λατρεύοντας τα αρώματα και τις γεύσεις των μπαχαρικών και των βοτάνων, ανακατέψαμε το εξαίρετο θαλασσινό αλάτι από τις αλυκές του με αρώματα και γεύσεις ελληνικών βοτάνων και δημιουργήσαμε τη σειρά αλατιών "Salt Odyssey'', 100% φυσικά αλλά και ιδιαιτέρως γευστικά αλάτια», ανέφερε στη Voria ο Μάριος Καρασλίδης, ο οποίος μεγάλωσε μέσα στο χώρο των τροφίμων και δη των βιολογικών αφού η μητέρα του άνοιξε το 1982 το πρώτο κατάστημα υγιεινής διατροφής στη Θεσσαλονίκη το «Ζωή και Υγεία».Το 2013 οι δύο φίλοι κάπνισαν για πρώτη φορά το αλάτι με βότανα και μπαχαρικά, ενώ συνέχισαν τους πειραματισμούς χρησιμοποιώντας πάπρικα Αριδαίας, βιολογικό σουσάμι Εβρου και ρίγανη Κρήτης.
![]() |
το brand Salt Odyssey σε 17 χώρες σε τέσσερις ηπείρους |
Το 2015 ξεκίνησαν οι εξαγωγές των αλατιών Salt Odyssey σε ιδιαίτερες συσκευασίες. Όπως σημείωσε ο κ. Καρασλίδης, τον οποίο συναντήσαμε στην 3η Gourmet Exhibition, τα πρώτα χρόνια οι εξαγωγές ανερχόταν μόλις στο 3% του τζίρου και σήμερα οι εξαγωγές ανέρχονται σε 40% σε πραγματοποιούνται σε 17 χώρες μεταξύ των οποίων σε Νέα Ζηλανδία, Αυστραλία, Καναδά, ΗΠΑ, Σιγκαπούρη.
Τα αλάτια της Salt Odyssey έχουν αποσπάσει 29 βραβεία, όλα ποιότητα γεύσης: 13 Olymp Awards (Αθήνα), 13 Great taste Awards (Λονδίνο), 3 Superior Taste awards (Βρυξέλλες) και μια υποψηφιότητα στα SIAL innovation (Τορόντο).
(Αθανασία Μπίδιου - voria.gr) (10/04/2019)