Η πρώτη ελληνική πλατφόρμα ... social media για τον πρωτογενή τομέα είναι γεγονός!!!

Η πρώτη ελληνική πλατφόρμα ... social media για τον πρωτογενή τομέα είναι γεγονός!!!   
 
Ας πιάσουμε όλο το story από την αρχή. Πώς προέκυψε η ιδέα για την πλατφόρμα σας;

Ο βασικός εταίρος της Εταιρείας μας, ο οποίος είχε και την αρχική ιδέα-όραμα, είναι γεωπόνος. Αυτός διαπίστωσε ότι υπάρχει ένα κενό ανάμεσα στον παραγωγό και στον καταναλωτή, ανάμεσα στην εταιρεία που παράγει ή προμηθεύει και στον καταναλωτή που βρίσκει έτοιμα προϊόντα για κατανάλωση. Το κενό δημιουργείται, επειδή η σχέση είναι απρόσωπη και ούτε ο παραγωγός είναι πάντα εντελώς ενήμερος των αναγκών του καταναλωτή, ούτε ο καταναλωτής γνωρίζει τις προσπάθειες που καταβάλλουν και τις δυσκολίες που συναντούν οι παραγωγοί. 

''Θέλουμε ο καταναλωτής μέσα από την πλατφόρμα να μπορεί να αναζητήσει και να βρει ποιος παράγει το προϊόν, πού, πώς, πότε, υπό ποιες συνθήκες''

Η πλατφόρμα μας ήρθε για να καλύψει αυτό το χάσμα μέσω της ιχνηλασιμότητας της παραγωγικής διαδικασίας των προϊόντων. Θέλουμε ο καταναλωτής μέσα από την πλατφόρμα να μπορεί να αναζητήσει και να βρει ποιος παράγει το προϊόν, πού, πώς, πότε, υπό ποιες συνθήκες, κλπ. Να ενημερωθεί για την παραγωγική διαδικασία και να εμπιστευθεί τον παραγωγό. Ο/η παραγωγός/εταιρεία να προσδώσει διαφάνεια στην παραγωγή, αναρτώντας πληροφορίες (π.χ. για τις συνθήκες καλλιέργειας), πιστοποιήσεις, φωτογραφίες, βίντεο, κλπ. Και φυσικά να προωθεί τα προϊόντα του/της. 

Κάνε τώρα την εγγραφή σου

Πολύ βασικό θεμέλιο της ιδέας είναι ο αγροτουρισμός. Όραμά μας είναι να διευρύνουμε τη σημασία του αγροτουρισμού, δημιουργώντας μια νέα τάση! Να μπορεί κάποιος να επισκεφθεί και να δει τα αγροκτήματα και την παραγωγική διαδικασία με τα ίδια του τα μάτια! Τι πιο άμεσο; Παραγωγοί - εταιρείες ουσιαστικά συστήνουν στον κόσμο το αγρόκτημα, τη φάρμα τους, κλπ. Έτσι προέκυψε και το όνομα της πλατφόρμας και της εταιρείας: Meet My Farm      

Πόσα άτομα βρίσκονται πίσω από αυτή τη δημιουργία;

Την Εταιρεία συνέστησαν αρχικά 2 εταίροι, ένας γεωπόνος (απόφοιτος του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών) και ένας ηλεκτρολόγος μηχανικός και μηχανικός υπολογιστών (απόφοιτος του Πολυτεχνείου Κρήτης), οι οποίοι ασχολήθηκαν για πολλούς μήνες, εντατικά, με πολύ πάθος και όρεξη, με την υλοποίηση της ιδέας. Στη συνέχεια, συγκροτήθηκε μια ομάδα, που απαρτίζεται κυρίως από μηχανικούς (αλλά και από απόφοιτους ή φοιτητές άλλων σχολών), που αναλαμβάνουν να παρακολουθούν, να βελτιώνουν, να προωθούν και να οργανώνουν όλο και καλύτερα την ιδέα, την πλατφόρμα και την Εταιρεία. 

Δημιούργησε το προφίλ σου και ετοιμάσου για αιτήματα φιλίας ... στον πρωτογενή τομέα

Η ομάδα και η Εταιρεία συνεχίζουν να εξελίσσονται και να μεγαλώνουν συνεχώς, καθώς προστίθενται στο δυναμικό της άτομα που ασχολούνται με την προώθηση-επικοινωνία (promotion), με τον προγραμματισμό (software development), κλπ. Είμαστε πρόθυμοι για επικοινωνία και συζήτηση με άλλα άτομα που επιθυμούν να συμμετέχουν στο εγχείρημά μας!  

Δώστε μας μια περιγραφή της πλατφόρμας σας και πώς μπορεί κάποιος να τη χρησιμοποιήσει και πώς τη βρίσκει;

Η πλατφόρμα μας παρέχει τη δυνατότητα κοινωνικής δικτύωσης (όπως το Facebook  και το Instagram), με αποκλειστική ειδίκευση στη σύσφιξη των σχέσεων ανάμεσα σε παραγωγούς, εταιρείες παραγωγής προϊόντων, προμηθευτές, γεωπόνους, καταναλωτές. Με άλλα λόγια, πρόκειται για μια ελληνική πλατφόρμα social media για τον πρωτογενή τομέα και την ιχνηλασιμότητα προϊόντων και παραγωγών! 

MeetMyFarm

Οποιοσδήποτε ενδιαφέρεται, καλείται να δημιουργήσει ένα λογαριασμό (δοκιμαστικό και δωρεάν για όλους στην αρχή), να παρουσιάσει και να διαφημίσει τα προϊόντα του/της αν είναι παραγωγός, να αναζητήσει πληροφορίες και εγγύτερη γνωριμία με παραγωγούς/εταιρείες αν είναι καταναλωτής/τρια ή γεωπόνος. Με τον όρο ''παραγωγοί'', αναφερόμαστε σε αγρότες, μελισσοκόμους, ψαράδες, οινοποιούς, γαλακτοκόμους, κτηνοτρόφους, κτλ! 

Υπάρχει η δυνατότητα δημιουργίας ειδικής σελίδας για κάθε αγρόκτημα, αμπέλι ή φάρμα!

Όλοι οι χρήστες - και οι καταναλωτές - έχουν το προσωπικό τους προφίλ στο MeetMyFarm (ορατό σε όλους). Ανάλογα με το ρόλο τους, έχουν και ανάλογα δικαιώματα. Παραγωγοί, εταιρείες και γεωπόνοι μπορούν να δημοσιεύουν κείμενο, φωτογραφίες/βίντεο, ακόμα και άρθρα από το διαδίκτυο. Υπάρχουν οι γνωστές αλληλεπιδράσεις των social media (π.χ. like, σχόλια),  καθώς και ένα φόρουμ στο οποίο μπορούν να εκφράζονται όλοι, αλλά κυρίως οι καταναλωτές. 

Υπάρχει η δυνατότητα δημιουργίας ειδικής σελίδας για κάθε αγρόκτημα, αμπέλι ή φάρμα! Παρέχεται η δυνατότητα αξιολόγησης παραγωγών, εταιρειών, γεωπόνων. Μπορούν να ανοιχτούν ευκαιρίες για περισσότερη ενημέρωση σχετικά με την παραγωγή. Να διαφημιστεί η ιδιαιτερότητα και τα προτερήματα κάθε προϊόντος, να πραγματοποιηθούν κρατήσεις για επισκέψεις σε αγροκτήματα, να ενισχυθεί ο αγροτικός-κτηνοτροφικός τουρισμός. Οι δυνατότητες που ανοίγονται είναι απεριόριστες, γιατί εξαρτώνται από την επιθυμία των παραγωγών-καταναλωτών για αμοιβαία ενημέρωση και γνωριμία.  

Η σελίδα καλωσορίσματος στο MeetMyFarm: meetmyfarm.com/gr

Η αρχική σελίδα δημοσιεύσεων (feed)meetmyfarm.com/gr/feed.php

H σελίδα εγγραφής στην πλατφόρμαmeetmyfarm.com/gr/signup.php

Ποια είναι η γνώμη σας για τον Έλληνα αγρότη παραγωγό του διαδικτύου και πώς ο ίδιος μπορεί να επωφεληθεί από τη χρήση της πλατφόρμας σας; 

Ο Έλληνας αγρότης/παραγωγός δεν έχει ακόμα εκμεταλλευτεί όλες τις δυνατότητες που παρέχει το διαδίκτυο, γι’ αυτό και βρίσκεται συχνά σε προβληματισμό, με ποιο τρόπο θα μπορέσει να προσαρμόσει τα προϊόντα του στις ανάγκες της αγοράς και του καταναλωτή. Η παρεχόμενη γνώση είναι ελλιπής, όσο οι παραγωγοί βρίσκονται μακριά από τους καταναλωτές. Ενώ τα ηλεκτρονικά και μεταφορικά μέσα έχουν προοδεύσει, οι δεσμοί δεν έχουν ακόμα δημιουργηθεί. 

αλυσίδα παραγωγής

Είναι φυσικό να υπάρχει αμοιβαία δυσπιστία, όσο η επαφή είναι λειψή. Για αυτό το λόγο, επιχειρούμε μέσω του MeetMyFarm να προσφέρουμε τη δυνατότητα στους παραγωγούς να έρθουν σε επαφή μεταξύ τους και με καταναλωτές, να έχουν εύκολη και άμεση αλληλεπίδραση. Μπορούν να αναδείξουν την ποιότητα της δουλειάς τους, να διαφημιστούν, να αξιολογηθούν, να διαβάσουν τη γνώμη καταναλωτών για τη δουλειά τους, να βελτιωθούν ακόμα περισσότερο μέσα από αυτήν την αλληλεπίδραση. Μπορούν να παρουσιάσουν εύκολα, με μερικά κλικ, την αλυσίδα της παραγωγικής και γενικά ολόκληρης της διαδικασίας που ακολουθεί ένα προϊόν για να φτάσει ''από το χωράφι στο ράφι και από το ράφι στο πιάτο''. Αυτή η αλυσίδα αποτελείται από παραγωγούς/εταιρείες, προμηθευτές, super/mini market και καταλήγει στους καταναλωτές.

Τα σχέδια σας τα μελλοντικά ποια είναι;  

Σχέδια; Πάρα πολλά, δεν τελειώνουν! Κάποια απ’ τα μελλοντικά μας σχέδια είναι να ανοίξουμε την πλατφόρμα στη διεθνή αγορά, να ενισχύσουμε τις εξαγωγές προϊόντων, να δημιουργήσουμε ένα διεθνές δίκτυο παραγωγής-κατανάλωσης, παρέχοντας την ευκαιρία τόσο στους Έλληνες αγρότες για αμεσότερη επικοινωνία με καταναλωτές της Ελλάδας και του εξωτερικού, όσο και στους Έλληνες καταναλωτές να μάθουν περισσότερα και εγγύτερα τις διεθνείς προσφορές. 

Να φτιάξουμε αλυσίδες παραγωγής για προϊόντα (π.χ. καφές) που καταναλώνουμε εδώ και καλλιεργούνται σε άλλες χώρες, ηπείρους, περιοχές (π.χ. Λατινική Αμερική). Να μπορείς να ''φτάσεις'' νοητά ή ακόμα και να επισκεφτείς τον/την παραγωγό που καλλιεργεί τον καφέ και μπορεί να βρίσκεται πολλά χιλιόμετρα μακριά. Να φτιάξουμε hashtags (#) για προϊόντα, παραγωγούς, φάρμες, να γίνει όλος ο πρωτογενής τομέας ... ένα κοινωνικό δίκτυο. Να ανακαλύψουμε όλοι μαζί τον κόσμο των παραγωγών και των προϊόντων! 

Να αναδείξουμε την πραγματική του αξία.